Psihologija marketinga / Goran Milas
Autor
Milas, Goran
Nakladnik
Zagreb : Target, 2007
Materijalni opis
252 str. : ilustr. ; 24 cm
Napomena
Bibliografija: str. 233-240.
 
Kazalo.
 
Summary.
Predmetna odrednica
Anotacija
Priručnik koji povezuje dvije discipline - marketing i psihologiju. Fokus autor usmjerava na shvaćanje potreba kupaca kroz psihologiju, znanost koja proučava mentalne procese i ponašanje. Upoznavanje potreba kupaca i otkrivanje njihovog procesa odlučivanja jedna je od glavnih zadaća psihologije marketinga. Knjiga kroz sedam poglavlja donosi pregled osnova marketinga, uloge psihologije u marketingu, potrošačkog ponašanja (s unutarnjim i okolinskim odrednicama), segmentiranja tržišta, pozicioniranja proizvoda, komunikacijskih procesa i istraživanja u marketingu.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-95319-0-2
Građa
Knjigaknjiga
Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Izbor kataloga
  • Katalog GKR-a
  • Skupni katalog knjižnica PGŽ
  • Skupni katalog sustava Zaki
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.